Hold on..

Jag har inte bara slappat idag. Jag har köpt ett par skor :) Till balen och avslutningen och sådär, very najs. Sen åkte jag till Karkki, vi kolla film och sådär. Va ute på bryggan ett tag, sen åkte jag hem. En skum snubbe frågade om jag kunde ge honom ett sugmärke för att hans kompisar hade de, man ba neeeej.. Iaf sen kom jag hem. Har fixat lite ny musik och ska fortsätta leta lite till, sen lägga in i ipod :) Skulle egentligen behöva plugga spanska.. jag får se hur länge jag vill sitta uppe i natt, för det kommer troligen avgöra ;) Har ni tur slänger jag in ett inlägg till innan jag går och lägger mig haha. But 'til then, bye <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

svar på kommentar: tack :D jag hittade dom på facebook tror jag... :)

2009-05-24 @ 12:34:01
URL: http://cmhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har kollat i vila men hittar inte klänningen du beskrev :( kan du inte lägga in bld på den och nu på dina bal skor också?



fortsätt blogga :D.

2009-05-24 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0