Forget everythinh for a while and just smile

Nu är jag extremt stolt över mig själv! Har gjort klart texten om energikällor och jag blev riktigt nöjd! Det var inte speciellt svårt och jag hoppas det räcker för att jag ska få mitt MVG :) Jag kommer bli så jävla glad om det står ett MVG på det där slutbetyget. Det visar jue att man lyckats riktigt bra med nånting iaf..

Åh vad jag hoppas att det är sådär fint väder imorrn också. Blir på så bra humör av det. Liksom, jag ler för att jag ser solen. Jag ler av värmen. För en stund tänker jag inte så mycket på skiten, jag lever bara. Och det är så himla underbart..

Snart börjar desperate och jag ska göra mig en kopp te och sitta och mysa i soffan bara, hoppas jag kan somna idag.. Det tror jag, tack vare Ella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0