En Lögn.

Har hunnit med lite idag :)
Vaknade av att lillebror kom in och frågade om jag ville ha frukost. Sen åkte jag me familjen till simhallen :) Simmade inte så mycket men solade för första gången :) Det va lite läskigt i början men sen vande jag mig, så nu är jag pyttepyttelite brun, men det är jue alltid nåt, jag blir typ aldrig brun -,- Det var skillnad från när jag va liten. Då räckte det med att jag va ute i en timme och sen var jag skitbrun, och jag va dessutom ganska brun naturligt. Men det hade man inte så mycket nytta av då.. Gud va jag saknar det! Men iaf, blev rätt slut efter bubbelpool, simning och bastu och shit så jag har typ bara legat i soffan och degat. Men nu har jag varit rätt uttråkad ett bra tag och ska bege mig mot Vårberg och träffa Karkki och Kattis :) Aja nu ska jag avrunda detta inlägg och sticka så jag hinner va ute lite :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0