Beautiful (låt på Mtv just nu)

Jag har verkligen ingen lust att sova. Det känns liksom som att jag inte behöver sova, för vad har jag att vakna upp till? Imorrn kommer det förmodligen bli en tråkdag -,- jag kanske åker till Skäris och byter mina skor som gick sönder idag (vill bara tillägga att jag köpte dom i onsdags..) Det va bara en öljett som lossna men ändå. Jag kanske ber mamma följa med, eftersom dom i butikerna brukar inte ta en på så stort allvar -,- eller så väntar jag till i veckan, jag har jue bara dom här skorna hos mamma, jag sticker jue till pappa imorrn. But anyway, the thing is, jag har ingen lust att sova! Och vad ska man göra då? Ingen aning.. Ska väl kolla lite mer på mtv, passar på eftersom vi inte har mvt hos pappa. Sen en annan sak, jag har ett grovt shoppingberoende!! :o Kanska blir lite shopping imorrn (a) kommer säkert inte hitta nåt bara för de.. Aja, nu ska jag nog stänga av datorn iaf :) Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0