A drop in the ocean

So whats up? :)
Dagen har varit speciell. Vaknade lite sent men kom tidigt till skolan ändå. Sen åkte vi på nån teater med skolan. Skönt att slippa tänka på att man behöver plugga.. Den va inte bra direkt men ganska kul xD Efter lunch fick jag faktiskt saker gjort, skönt. Nu känns det faktiskt som om jag kommer klara det här. But anway, efter skolan köpte jag nagellack och va i Skäris ett tag. Sen skulle alla dra så jag drog också. Ikväll ska jag plugga också, men jag måste kämpa!

Har varit lite konstig hela dagen. Vet inte varför. Va fett damp på förmiddan, hade så mycket överskottsenergi! Sen gick det liksom bara neråt. Va faan är det med mig?

"Jag ber dig, vi byter ögon! Jag menar allvar, vi byter nu! Du har så fina ögon." Haha Isa är bäst xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0