Jag är fett efter!

Jaa jag känner mig fett efter, har inte suttit vid datorn förren i tisdags! Har bara inte haft tid. Jaa i onsdags så va jag hos Karkki, sov även där eftersom vi skulle till Kungsberget dagen efter :) Vi hade allmänt trevligt och packade och sådär :) Och dom är jue så snälla så jag fick låna utrustning och kläder och allt, thank you! <3 Sen som sagt åkte vi till Kungsberget på torsdagen :) SÅ JÄVLA UNDERBART! Jag älskar det verkligen, jag ångrar att jag inte har gjort det oftare! :O Men jag ogillar att ångra saker så jag säger såhär i stället: Jag ska åka oftare i framtiden! Aja sen när vi kom tillbaka fick jag mat hos Karkki, ni är för snälla mot mig! <3 Sen när jag kom hem va jag helt slut så jag gick och la mig nästan direkt, eller nåt sånt x) Sen fredag: KAOSDAG! Fast den slutade ganska bra :) De gick ganska bra i skolan och sådär, sen kom några gamla elever och letade efter Ella. Det slutade bra iaf och sen umgicks folk från skolan i centrum. Sen gick jag, Ella, Bella och Patrik till Abdra Kadabra och hjälpte honom att städa och sen lekte vi lite hahaha x) Seriöst, det blev mycket skratt. Sen stog vi och snacka med Marcus en stund efter han hade slutat, skittrevlig :) Sen hem och titta tv med family. Och idag har jag inte gjort ett skit! Eller jag har tvättat men det är allt. Skulle städat med jag orkade bara inte (a) ska göra det imorrn istället och sen packa inför GAMLEBY!! Det kommer bli så grymt kul! Speciellt nu när niorna är ännu tajtare! Men det är sorgligt, det är sista gången i Gamleby.. ;'( Kommer sakna det, kommer sakna stämmningen.. Men faan nu ska jag va glad, för det är ändå Gamleby! Nu ska jag nog plugga lite spanska eftersom jag måste redovisa massor efter lovet. See you! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade verkligen kul den fredagen på Abra Kadabra <3 xD

2009-03-20 @ 22:54:25
URL: http://slowlyfadingaway.blogg.se/
Postat av: kattis du vet (A)

ursäkta? va inte jag oxå med i början? jag känner mig bortgglömd:(

2009-03-24 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0