Can't have you

åh va jobbigt det var att komma tillbaka till skolan! Sov inte så skitbra i natt så det var väldigt svårt att ta sig ur den varma sängen i morse.. Men jag kom iväg till skolan iaf och eftersom vi ska till Gamleby nästa vecka så va det förberedelser hela dan. Ganska soft för man jobbar typ ingenting då x) Sen va de lite NP i svenska visserligen på eftermiddan men. Det är inte lika jobbigt som att sitta och plugga eftersom det var muntligt. Visst jag hatar att prata inför grupp men jag känner inte att jag har någon konkurrens (stavning?) i min grupp så det är rätt chill x) Sen satt jag med Robin på PH och pratade gamla minnen från KSAB, väldigt trevligt :) Sen var klockan tre och jag fick gå hem :D Sen när jag kom hem har jag vilat för jag har ont som faan i huvudet och är allmänt seg, sådär som man brukar va innan man blir sjuk! Vill inte bli sjuk, kan inte bli sjuk! Det är skidor på torsdag och Gamleby nästa vecka, nej jag får inte bli sjuk! Nu ska jag nog titta lite tv och sådär, bara chilla :) See you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0