Långt inlägg och mycket känslor..

Jaaa jag har inte skrivit på ett tag nu, förlåt (haha om det ens är någon som läser :P). Men nu ska jag ta en snabb resume om vad som hänt under veckan :)

Tisdag:
Då va det förberedelser inför balen som gällde! Sen va det några som förstörde mig dag lite.. Men Ella, Issah och Öze fanns där för mig så det va okey <3 Sen åkte vi till Ella och Issah fixa mitt hår, det blev jättefint :) Sen blev jag hämtad och Lea hjälpte mig med det andra. Sen va det dags att åka till balen.. Alla va jättefina och det va skiiiitkul! Saknar den kvällen! <3

Onsdag:
SOvmorgon för niorna ;D Sen blev det fotbollsturnering, och vilka tror ni vann..? NIORNA såklart :D Haha ni va bäääst, och jag och Ella va bäst på att heja på :) Sen blev det rep med Simon inför ansvlutningen och sen chillade vi med resterna från balen, kollade bildspel, Redda åkte ner för trappan med skateboard (HAHAHAHAHA!) sen skickade dom ut oss :'( Jag och Ella drog till henne och käka osv. Sen bar det av mot Grönan eftersom EMD var där :D Shit va bra dom va, har aldrig gillat EMD sådär skitmycke men det va skitbra! Sen skulle dom signera, roligast va när jag skulle få av Erik (såååååååååååååååå jävla snygg, jag dör.. och han är typ bäst i EMD):
Erik: Heeej snygging!
Jag: Heeej (nervös!)
E:Vad heter du?
J:Anneli
E:Med eller utan E på slutet?
J:Utan hehe. Får man en kram?
Såklart, kom hit!
(kram)
E: Kan inte vi gifta oss sen?
J: Jaa såklart vi kan!
E: Ha det bra snygging, vi gifter oss sen!

Omg, tror ni att jag doooog eller? :O Jag låter säkert skittöntig men, what ever :D Sen åkte jag hem och pratade med Lea en lång stund.. Typ till halv ett :P Men det behövdes verkligen..

Torsdag:
Städning och rep inför avslutningen. Sen på kvällen åkte jag och käka med family på metro nova, sen mötte jag Ella och Issah och gick till skolan. Sen var det skolavslutning.. Jag fick pris (?!!?!?!) för att jag fått så bra reaultat i matten. Det va lite jobbigt att stå där på scenen med alla underbara nior. Vi har ändå gått i samma klass ett bra tag, vissa i 4 år. Man vill inte lämna, men ändå så vill jag ut och börja om på nytt. Jag va nära på att börja gråta, mina nior <3
Sen gick vi till klassrummen och fick våra betyg och Admir och Karin pratade lite. Sen började gråtfesten.. Issah fick mig att börja gråta hela tiden!! Det känns så konstigt för vi har ite umgått sådär skitmycket, men då insåg jag hur nära vän hon är, hur mycket hon betyder!! Sen grät jag när jag sa hej då till Vladimir.. Min favoritlärare, bästa läraren jag nååågonsin haft. Jag ville verkligen inte sluta! Sen sa jag hej då till alla, det va jobbigt men jag försöker intala mig själv att vi kommer ses igen, man får jue hoppas det. Sen blev det lite firande hemma att jag gått ut skolan hihi mysigt :)

HT05 - VT09, helt oförglömlig tid tillsammans med massa underbara människor! Tack alla för att jag fick gå i samma klass som er, kärlek till er alla, och lycka till! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0