This might be the one.

Igår fixade jag bilder och sov hos Ella till idag så det är anledningen till att jag inte bloggade igår :)
Idag fortsatte vi fixa bilder inför balen på tisdag, fy faan va kul det kommer bli att se allas reaktioner :D Sen hämtade mamma mig och sen fick jag sitta barnvakt.. Men Jonte är så gullig så det gör inget :D Bättre än att sitta helt ensam och bara tänka iaf.. Well, vi flyttade stolar (fråga inte!) och sen bara myste i soffan :) Nu har jag bara suttit och tråkat och redigerat bilder. Funderar på att göra om min design.. Men jag pallar inte :P haha.
Imorrn vet jag inte vad som händer, jag kanske hittar på nåt med Ella :) <3



Nu ska jag fortsätta chatta me Kattis och redigera bilder (a) Löööv to yooo gajs! (MVG i engelska for sure!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0