Tell me something I don't know.

Igår lite senare på dagen åkte jag till Ella och vi åkte till Skäris för hon skulle köpa cigg. Träffade Moha och Suraj, trevligt trevligt. Sen träffade vi Tinka, sen åkte vi hem. Sen skulle vi kolla hur långt det var mellan norsborgs t-bana och ett hus haha de va kul, vi gick typ lite vilse xD Sen åkte vi hem igen. Men vi orkade inte sitta inne så vi gick till utsikten och snacka och hade trevligt. Senare gick vi hem, började kolla på dirty dancing 2. Sen ville jag se ettan också. Efter det såg vi Step up, eller jaa jag tittade, Ella somna xD Sen tittade jag på Honey också, bara dansfilmer alltså :D Guuuud saknar dansen..

Och appropå dansen.. Jag måste nog börja röra på mig lite för att jag inte ska tycka att det är allt för jobbigt på summer camp. Så imorrn, då ska jag springa. Jag ska. För jag behöver det. Ca 3 km blir det :)

Iaf jag sov typ en timme kanske? Ella behövde städa och jag kände mig inte så trött egentligen. Sen gick vi och bada och där mötte vi Linn och fler. Sen efter några timmar gick vi hem och käka, sen somnade båda i soffan framför tvn hahah xD Så nu är jag typ skittrött, men jag vill inte sova än. Dels för att då vaknar jag inte allt för tidigt imorrn, och sen är det So You Think You Can Dance nu :)

Juste en sak till.. Jag kom in på Mikael Elias :D Det va på gränsen, men jag kom in :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

I can tell you something you probably don't know ;p

McFly ska ha en Europa turné! :D

2009-07-01 @ 12:05:20
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0