Shoot me.

Shouu alla vakna människor ;)
Anneli sitter och är irriterad på datorn för den är fett cp och skitseeeeg! -,- Anneli mår fett illa och har skitont i huvudet efter dagen på Grönan.
Det va riktigt kul, fram tills jag började må dåligt. Då ville jag bara hem, orkade inte prata eller nånting. När jag väl kom hem va jag helt borta. Nu har jag börjat "vakna" fast jag är skiiittrött så jag ska väl gå och sova snart :)

Imorrn ska jag till min mami, vet inte vad som händer under dagen. Om vi inte gör något ska jag sitta och spela the sims har jag bestämt! Har inte spelat på ett tag nu.. :) Haha tönt jag är! Haha anyway, nu ska jag nog gå och sussa, för Anneli är fett trött!
Hihi jag har en extra uppsättning täcken och kuddar efter natten med Ella (faan va kul de låter :P) och dom ska jag inte plocka bort, så mysigt! :D
Puss på rumpan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0