Shake it.

Varför kan folk inte bara tala sanning nu för tiden? Spela med öppna kort? Nä, nu ska man göra allt komplicerat, gå bakom ryggen på folk och grejer. Jag stör mig..

För att inte drabba er med mer av mig negativa energi (gud va flummigt det låter!) så ska jag prata om bra saker idag. Väldigt chill dag måste jag säga! :o Började med samling där typ ingen tog något på allvar xD Sen prata lite betyg, är faktiskt rätt nöjd med mina, fick bara VG i SO med höjde och behöll allt annat :) Sen tittade jag lite halft på en film som 6orna och 7orna skulle se, Prinsen av Egypten haha. Ärligt den är fett bra egentligen! :O Sen gick jag och mötte Issa och vi prata lite, faan va skönt att fler tycker som jag.. Sen gick vi och käka med Ella och Öze, sen satt vi bara och chillade på skolgården tills jag skulle till läkaren. Det gick bättre den här gången! Nu fattade läkaren att jag hade nåt fel på knät, så jag ska få magnetröntgen på de sen, yippie :D Sen åkte jag hem med Lea och bakade mina pajer som jag ska ha med imorrn på balen, dom blev typ misslyckade men what the hell :P Ikväll blir det typ förberedelser till balen och så, najs najs :)

När jag blir arg eller sur får jag typ ont i bröstet. Aouch..
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0