Life on Mars.

Jag vet att jag inte är någon stjärna på uppdateringar just nu, men va faan, har man semester så har man :D
Igår va jag på O'learys med Lea och Pappa. Vi skulle se Micke (Caz pappa) spela. Fast där va också Petra, Caz, Ragnhild (Caz farmor), Anneli (Mickes tjej). Jaa, och de va jue match mellan Sverige och England. Alla va galna! Haha och jag, pappa och Lea är jue helt ointresserade av fotboll så de va skitkul för oss att titta på alla galningar hihi. Sen efter typ en timme kom maten in, gryyyyymt god burgare haha. 180 grammare, skitstor! Men jag åt allt iaf :P  Sen blev de förlängning och grejer, Sverige förlora på straffarna.. Sen började dom spela, de va ganska bra :) Inte min musikstil direkt men. Sen kom de nån liten gubbe som dom senare började kalla cowoy man xD Han hade me sig dragspel och mitt i låtarna kom han upp och spelade me hahahah. Och faan va konstiga människor de fanns där.. Aja sen åkte vi hem, pratade lite med Issabelleh. Faan va skönt att prata lite med henne, så skönt att höra hennes röst.. Saknar dig <3

Idag är det inte vilken dag som helst, det är my dear "mother's" birthday :D Grattis Lea <3
Det innebär att lite släkt kommer hit, Ivo och Christina. Och Ivo ska laga mat :D Det är aldrig fel. Det blir nog trevligt :)
Imorrn kommer farfar och Katharina och firar, de blir kul eftersom jag inte träffat dom på länge. Aja, nu ska jag nog gå och byta om och sen titta på Pippi! :)
Ha det gött ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0