It's gettin' hot in here.

Dagarna har gått åt att slappa, fixa bilder i Photoshop och och lite annat.
Igår installerade pappa äntligen Photoshop CS2 :D Jag är så jävla glad! Visst jag är inte så duktig än men nu kan jag iaf öva :) Sen kom farfar och skulle fira Lea, vi satt i gillestugan för att det va så jävla varmt ute haha (a) Det blev tårta och lite fota (jaa jag ska börja ladda upp bilder här..). Sen blev det inte så mycket mer typ haha.
Vaknade hyfsat tidigt idag och väntar på att få reda på resultatet på intagningen.. Fast pappa och Lea är typ mer intresserade än jag hahaha xD
Nu ska jag nog sätta mig i gillestugan och redigera lite, det är trots allt svalast där nere hihi.
Ha de bra i sommarvärmen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0