I'm Mr. Lonley.

Nää men titta, ett till inlägg ;)
Wow, jag känner mig verkligen som en no-lifer som gör massa inlägg per dag nu men det är väl så man lyckas bäst att driva en blogg, göra många inlägg per dag. Eller är jag helt fel ute?
Anyway, visste inte vad jag skulle göra förut, så jag satte mig och tittade på Dirty Dancing 2. Jag älskar den! Gillar dansfilmer överhuvudtaget men den här är verkligen to-die-for. Storyn är bra, dansen är grym, känslorna är äkta. Helt perfekt alltså. Men det får mig också att känns hur ensam jag är. Visst, jag har familj och lite vänner, men that's it. Ingen kärlek på det sättet. I början tyckte jag bara att det va bra att inte gå runt och va kär, man får hjärtat krossat ändå. Men nu börjar det bli lite tråkigt och jobbigt. Man ser alla andra par som är glada och lyckliga att dom har varandra. Sen där går jag. Ensam. Man kan inte leva ett liv utan kärlek. Inte jag iaf. Jag klarar mig länge, men inte för länge..
För att sluta deppa ihop ska jag nu sluta skriva. Nu har ni lite till att läsa iaf. Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0