I want you to want me.

Vad är svensk sommar utan regn?
Åkte med mamma, Sven och Jonte till Hågelby på dagen och kollade midsommarfirandet. Najs najs :) Sen skjutsade mamma mig till pappa där jag fixade i ordning lite innan vi åkte till Ivo och Christina :) Det va trevligt, lite stojjigt men okej. Sen började jag och pappa prata foto med Ivo, det va fett intressant! Jag fick fota med hans systemkamera och han förklarade lite grejer. Sen kom det bästa! Jag fick låna Ivo's digitala kompakt som han inte använder!! Den är typ sjukt bra och tar typ lika bra bilder som hans system :D:D:D "Se den som din egen, du får låna den i obestämd framtid" Tror ni att jag blev glad eller? :D:D Sen pratade vi lite photoshop, och han gav mig värsta boken som de, haha. Och det är inte ens allt som man kan göra med photoshop. Lea kanske kan fixa det.. :D Men nu, jag har en kamera, vad ska jag önska mig nu? :O haha I-landsproblem.. Aja, nu ska jag fota lite och kolla hur kameran funkar. See you guys later! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0