I hate this part right here.

Godmorgon alla glada! Och godmorgon på alla er andra också ;)
Idag är det lika dåligt väder, eller nej, det regnar iaf inte (än..). Det är väl bara en tidsfråga innan det börjar så.
Anyway, idag är planerna bara att sitta inne, men inte hemma :) Ska till Ella och titta på Disney, ev med hennes syster också. Åh, det va så längesen (eller inte!). Jag är verkligen ett huge fan av Disney! Det är så bra budskap, så bra musik, så bra story. Jaa, dom gamla är såklart ALLRA bäst! Då kunde dom göra en bra film, dom kunde jobba med den länge osv. Nu är det som att dom spottar ut filmer för att dom ska få in pengar.. Min favorit som jag ser rätt ofta nu som "stor" är Pocahontas. Åh jag börjar alltid gråta, den är så bra! Men sen har jag andra favoriter också, men det är just Pocahontas som jag sett när jag blivit lite större.

Men jaa, nu ska jag börja gå upp (sitter fortfarande i sängen hihi) och duscha och sådär :) Får se när Ella vaknar x)
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0