Get me out of this crazy world.

Tja tja!
Är ganska trött, sov fett länge. Det kan ha att göra med att jag va på FEEEST igår! :D
Det va skitkul i början, folk va glada och umgicks med alla. Sen började det spåra ur lite.. Tänker inte nämna några namn men folk gick iväg från festen och sådär så festen "dog" innan 23.. Inte så lyckat. Jag och Issah blev hämtade av pappa och Lea vid 23.40 och vi skjutsade hem henne :) <3 Träffade trevliga människor och umgicks mycket :D Jag har blivit ganska social och tar mer plats nu :O Förut var jag bara en person som hängde efter andra, nu tar jag plats, bjuder lite på mig själv och vågar ha kul, jag är inte lika rädd för att skämma ut mig. Det får inte gå för långt bara :)

Nu ska jag surfa en stund till och vila lite sen ska jag städa badrummet och plocka ihop i mitt rum eftersom det knappt finns någon golvyta att gå på.. STORT minus till det hemska vädret idag! Men ska man ändå städa är det bara bra att det regnar eftersom då går man inte miste om bra väder :) Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0