Fuck what I said.

Dagen har varit riktigt kul :)
Åkte till Ella vid 12 och pratade en stund på balkongen, sen blev det film och käk :D Älskar att äta, seriöst! (Hej jag är tjockis!) Sen fixa vi oss lite, bara för att vi hade tråkigt haha. Sen käk igen.. Sen ut och slänga alla flaskor från i lördags hehe. Sen mötte vi Tinka och åkte till Hallunda och träffa Suraj, Dani, Mohammed och Adnan :) Sen tog vi bussen hem och käka igen (haha jävlar!) och sen åkte jag hem. Nu sitter jag och smsar med Kattis som är hemma från Finland igen :) Sötunge! <3

Imorrn ska jag till skolan (?!?!?!?!?!) med Ella för dom har glömt att skriva in hennes betyg i polska. Sen ska jag följa med henne för hon ska pierca tungan :O Haha sen vet jag inte vad som händer :)

Se inte upp till mig! Jag är inte stark, jag är bara jävligt duktig på att dölja alla mina brister. Ser ni upp till mig kommer ni bli skadade för livet. Se inte upp till mig. Även jag tar jävligt dåliga beslut! Som nu.. Faan. Visste att det här skulle hända förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0