Are you afraid of the future?

Vandningen va kul, det hände mycket kul haha. Jag, Ella och Robin va uppe hela natten och gjorde massa bus (a) Men faan va trött jag va när jag kom hem igår! Sov som faan och har varit trött hela dan idag. Fast sen blir man trött av att inte må så bra också.. Jag är typ sjuk med det va inte det jag syftade på.. Anyway. Snart är GRUNDSKOLAN över, inte bara sommarlov, jag slutar grundskolan! Det är helt sjukt. Tiden har gått så fort känns det som. Jag kommer lägga det trygga bakom mig, mina vänner, lärare, atmosfären i skolan. Allt. Jag lämnar allt. Men jag lämnar också idioter, jobbiga minnen, problem.. Jag får börja på nytt. Lära känna nya människor, lära mig nåt nytt, få en ny start. Det ska bli så skönt. Att inte bara trampa på samma ställe, utan faktiskt komma framåt. Kanske få reda på vad min dröm är, vad jag vill bli, vad jag vill göra med mitt liv. Allt det där. Det vill jag också veta..

Om typ en vecka slutar jag, det ska bli så najs med sommarlov! Imorrn ska jag till Grönan med Ella, fett kul :) Nu ska jag bara surfa runt, inte tänka så mycket på framtiden, det gör mig ganska nervös. Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0