All for love.

Idag har jag fotat lite med kameran, very nice ;) Sen åkte jag till pappa och väntade på att Lea skulle bli klar. Vi åkte och hämtade Petra och Caz och vi åkte in till stan och käka på en tapasresturang. Maten va god men vi fick sitta fett länge och vänta innan dom frågade om vi ville betala. Och ingen frågade om vi ville ha något mer. Skitdålig service alltså! Sen blev det att vi åkte hem till dom och kollade Step Up 2, grym film :) Sen så blev det McFly också, som vanligt ;)

Imorrn ska jag fixa inför resan på måndag. Jag kanske hinner med att träffa Ella, Robin och Iza också. Hoppas det!
Nu vet jag vad som står högst upp på önskelistan: En ny dator! Den här är fett seg och stänger av sig själv ibland.. :S Men jag kommer nog inte få en ny så jag hoppas att den här håller lite bättre!
Nu är jag trött så jag ska gå och sussa. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0