You step up, I'll step up too.

Kom precis in från min runda haha. Kul de låter :P Kom upp ur sängen en timme för sent, men att jag springer är väl viktigare? Så jag tog på mig skorna och gick ut i värmen. Det gick mycket trögare idag, antingen pga att jag inte åt nåt innan eller för att det va så satans varmt! Eller för att jag typ inte hade vaknat haha xD Jag stannade fler gånger än igår, men jag tog mig runt iaf, man får se det positiva i det :) Imorrn ska jag gå upp den tid jag ska, det blir svalare då, och kanske få med mig pappa :) Vi får se. Nu ska jag antingen bara sluta svettas (oh väldigt feminint I know!) och sen hoppa in i en iskall dusch! Eller.. ska jag kolla lite dansklipp och köra lite dans medans jag ändå är igång ;)

 

Lägger in denna otroligt grymma dansscen från Step Up 2 - The Streets! Så jävla underbar dans! Nångång.. Nångång ska jag också bli sådär duktig..

Faan nu gör det lite ont i ryggen.. Pappa får trycka på den sen om han orkar. Aja, ha det bra, hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0