You are not alone.

Jaa, jag är extremt seg. Jag måste bekänna en sak:
Förr tyckte jag inte att det va nåt märkvärdigt med Michael Jackson. Kommer säkert bli attackerad eller nåt nu, lugna er.
Men efter hans död har jag liksom, varför sörjer alla honom så himla mycket? Jag har lyssnat på flera låtar nu i eftermiddag, han va så grym. Och hans dans.. Går inte att beskriva med ord. Tänk hur många den här mannen har hjälpt tack vare hans musik. Tänk hur många som börjat dansa pga honom (min gamla danslärare Gabbe började tex dansa pga honom). Det är helt sjukt när man tänker efter att man kan påverka så många "bara" genom musik och dans osv. Och på intervjuer ser man vilken trevlig och varm person han verkade vara!
Nu har jag insett vad världen gått miste om. 
 
     

1958 - 2009
Michael Jackson
R.I.P
King of Pop, forever! ♥

  

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Rest in peace, king of pop <3

2009-07-08 @ 20:16:03
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0