(Wo)man in the mirror.

Livet här uppe rullar väl på. Ringde och pratade en lång stund med Lea och lite med pappa som sa vad lea skulle säga till mig haha. Fast iaf, en bra stund blev det och det va välbehövt <3 Gick och la mig hyfsat tidigt för jag va helt slut. Somnade med musik i öronen.

Idag har vi inte gjort mycket. Vaknade tidigt för att va jag (utan väckarklocka!) och gick till huset där alla va i full gång med sitt. Va nere i Fränstas sk köpcentrum och handlade haha! Det va en gata med typ Ica och några små butiker hihi. Fast är man på landet så, det är mysigt här :) Sen eftersom jag va så uttråkad så fick jag en present i förskott: The Sims 3!! Så himla kul för man kan anpassa allt nu mycke mer, man har inte bara sin lilla värld hemma (därför va dom tidigare spelen tråkiga). Sen efter typ 5 timmar lackade alla ur på mig och jag gick ut på en liten promenad. Tittade ut över landskapet och sådär (hahah guuud så poetiskt, eller nåt haha) Tog några bilder och sen gick jag in igen och har bara tråkat. Och myst med stora katten! :D Han va riktigt gosig när han väl ville, han är så himla skygg annars! Funderar på att fota lite nu innan jag går ut till stugan, får se hur mycke mygg det är ute! Skriver väl imorrn kväll igen, puss♥

Saknar Pappa & Lea, Tiffen & Nicke ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig också ! <3

2009-07-15 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0