We cry.

Dagen igår hos släkt va mysig :) Morbror Ivo är så himla lättroad, han gjorde om massa bilder på oss i sin iphone, vilket visserligen va kul haha. Men iaf, god mat blev det såklart, det är det alltid. Sen tårta eftersom mormor fyllde år! När vi kom hem tittade jag och Lea på min sista film :) Favoriterna av dom är nog Step Up 2 - The Streets och Centerstage - Turn it up. Haha båda är uppföljare, märkte de nu :o

Idag har jag bara suttit vid datorn och lekt i Ps och spelat The Sims 3! Fett kul hihi. Imorrn hämtar mamma mig för vi ska tvätta hos Sven (vår tvättstuga funkar inte -,-) och sen fixa i ordning och på tisdag morgon åker vi till Leksand, kommer nog bli kul.

För en gång skull ska jag bjuda på en bild! By me ofc.



At Norrsundet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0