Walk in the sun.

Igår blev det Grönan med Ella :) Vi åkte spårvagn dit! :o Det regnade som faan av och till men vi brydde oss inte! Jag älskar att vara ute i regnet egentligen.. Det är en skön känsla, och det är så vackert när det regnar.. Wonderful. Iaf, vi åkte mycket, såg många snygga killar hahaha. Kom hem ganska sent (enligt mig), typ vid halv 12. Gick och la mig direkt, va helt slut!
Sprang inte idag (fail) för jag är fortfarande skittrött, senaste veckan har jag inte sovit många timmar direkt.. Så jag sov lite till och sen gick jag och duscha. Ska snart äta frukost och runt 12 ska vi åka till "sommarstugan" (morbrors hus) i Saltsjöbaden. Vi får åka dit när vi vill medans dom är i Spanien, så de är najs :D Mormor bor redan där, och sen kommer farfar och Katharina på middag sen. Så det blir en eftermiddag med sol (hoppas jag!), bubbelpool, foto och god mat, underbart :)
Vad ska ni göra idag? :)
Nä nu ska jag käka och titta tv med papi. Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0