What I (don't) like about you.

Vissa människor anpassar sig extremt mycket efter situationen. Vissa gånger tycker man si, andra gånger tycker man så, utefter situationen. Visst så är alla människor, tex att jag tycker det är okej med abort om det var en våldtäckt eller om barnet eller mamman skulle fara illa, men att det är extremt onödigt om man bara slarvade med att skydda sig. Men det är inte riktigt så jag menar.. Jag menar mer att i vissa situationer så talar man sanning, i andra ljuger man som en häst travar. Ibland tar man åt sig alla uppdrag och spelar godhjärtat, i andra säger man bara varför ska jag bry mig? Ibland spelar man så mogen, i andra skyller man på att man är liten. Jaa, ni kanske fattar? Det är extremt jobbigt att vara nära sånna personer. Man vet liksom aldrig hur dom kommer reagera osv.

Kände bara att jag vill skriva av mig lite.. Haha nu fick jag reda på att jag och pappa ska vindsurfa imorrn :P Haha jag har aldrig prövat, så jag kommer väl mest att få bada xD Ska fota lite också, hoppas på riktigt trevliga bilder! Ska va klar 9 imorrn så jag ska upp typ 8 haha :P Guud va jag får sovmornar på sommarlovet då haha xD Aja, men det blir väl en upplevelse.. :) Nu ska jag nog låta datorn sova lite hihi. Skriver imorrn när jag kommer hem :) ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

så vem syftar du på nu då?

2009-07-19 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0