Family Portrait.

Dagarna i Leksand va ganska kul! Vissa grejer förstörde jue lite men iaf. Första dagen va det rätt okej väder, inte jättesoligt men varmt ändå :) Lite folk också så det va skitbra, knappt några köer alls! Sen andra dagen.. Huuuur mycket folk som helst för det va soligare. Det va kö till exakt allt. Så det sög.. Men stugan va skitfin. Jag vill ha den där inredningen! Sängen, täcket och kudden. Allt, så jävla fint! Men vi stannade bara en natt så jag fick inte njuta av det så länge. Kom hem igår vid typ 21 och jag gick och la mig vid typ 22? Somnade iaf innan 23, va helt slut!

Idag ska jag inte göra så mycket, typ sitta med PS och spela lite Sims. Sen ikväll ska jag på bio med Sven och Marcus, ska se nya Harry Potter :) Aja nu ska jag faktiskt bjuda på lite bilder från Leksand!







Jag orkar inte ladda upp så mycket bilder, och det mesta är familjebilder som är just för familjen. Men här är några iaf. Nu ska jag sätta mig och leka i PS! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0