Step up!

Yes, så idag har jag vindsurfat!
Vaknade vid 8, pappa hämtade mig vid 9. De tog typ en timme att åka haha. Men vi kom fram tillslut. Pappa började med att sätta på våtdräckte åt fel håll, HAHA! Min pappa är bäst ändå :) <3 Iaf, sen gick han ut, åkte ett tag, jag fotade under tiden. Sen käkade vi och sådär :) Sen skulle jag ta på mig hahah, det va rätt kul xD Den va tjock och blöt, så det va ännu svårare än det brukar va, lägger upp lite roliga bilder på de senare.. haha. Men när ja väl kom ut gick det rätt bra, men faan va trött man blir! Somnade flera gånger i bilen på vägen hem.. Men när jag käkat så blev jag lite piggare :) Nu ska jag ta en dusch, sen packa osv för ikväll åker jag till pappa :) Hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0