Run woman!

När jag vaknade i morse trodde jag att det skulle bli en sval dag, eftersom det var mulet. Men gud så fel man hade!
Gick upp, käkade frukost. Fastnade framför tvn och sen kollade inpelat Momma´s Boys. Sen kom pappa och vi fika och sen gick vi ut och sprang, precissom jag sa igår! Väldigt stolt över mig själv. Jag borde nästan va mer stolt över att jag höll vad jag lova.. Men iaf, sen har jag bara duschat och surfat lite. Ska försöka sätta ihop en önskelista också eftersom jag fyller år den nittonde :D Senare ska vi åka till nåt sjukhus i stan och jag ska äntligen få en magnet röntgen på knät! Det läskiga är att jag kommer få åka in i nån maskin.. Fast Lea har gjort det där, hon klarade det, och hon har lite cellskräck. Det har inte jag så jag borde klara det :)

Lea och jag pratade om det där springa. Hon gav som förslag att jag skulle springa varje dag för att få upp flåset till dansen i augusti. Det är jue ingen dålig idé så jag ska gå upp tidigare varrje dag nu, eller springa sent på kvällen. Men det kommer inte funka för jag kommer inte orka då :P Så jag ska gå upp typ 9 och springa inann frukost. Det sätter igång en långvarig förbränning också mmm. 

Nu ska jag inte skriva mer! Puss och ha det trevligt i solskenet! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0