Rewind.

Vaknade hos Ella igår. Vi pratade lite om hur hennes rum "ska" se ut dit hon flyttar. Sen fixade vi naglar (har aldrigt lagt ner så mycket tid på naglar på så kort tid, eller aa det lät lite konstigt men hehe) och åt. Sen skulle jag hem, fast jag mötte papi och lea i Skäris för pappa skulle köpa skor och dom skulle äta. Jag säger bara, om ni har bråttom, köp aldrig skor med min pappa! Visst han blev nöjd tillslut men det tog sin lilla tid ;) När vi kom hem kolla jag på 2 avsnitt av Jack & Bobby (en serie som är typ sjukt bra som alla vi här hemma har fastnat för, går på 8an) och sen ett till med pappa och lea. Efter det blev det dansfilm med Lea, den hät gången blev det Honey. Den är faktiskt riktigt bra, även om Jessica Alba inte är så stark skådespelerska i just den här filmen ;) Efter att även ha kollat på allt extra material va klockan mycket så jag gick och la mig.

Gick upp halv 10 (eller det blev kvart i 10 men ändå) och gick ner till pappa som höll på att fixa spellista på mobilen. Vi gick ner och sprang. Jag kom före pappa :D Asså jag blev fett glad för alla dom senaste gångerna har han varit mycket snabbare än mig. Men idag gick det ganska bra, nu har jag motivation igen, snart är det The Voice! Åh det ska bli så kul, och om lektionerna är bra så kommer jag förmodligen börja där, yeeeay!

Idag fyller mormor år så vi ska åka till Saltis och fira henne, det blir nog kul :) Jag tror att det bara blir jag, pappa, lea, mormor, morbror och hans fru så det blir mysigt :) Nu ska jag nog kolla om man kan installera The Sims 3 på den här datorn och sen fixa mig. See you soon :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0