One foot wrong.

Det gick bra på inte sjukhuset, utan läkarmottagningen där jag röntgade knät. Det va skitläskigt i början när maskinen började låta, men efter ett tag när jag koncentrerade mig på musiken som jag fick lyssna på. Sen började hon prata i lurarna och sa att det bara va 4 min kvar, de va najs :) Sen när det va klart gick jag och åt med papi och Lea på Kina Muren där vi åt buffé med mongolisk bbq, asiatiskt och sushi. Provade en bit sushi med avocado. Faan va äckligt! Men jag åt mycket av det andra hahah sååååå gott! Tvingade i mig efterrätt (som också ingick i buffén!). Haha gud va jag gör reklam här haha men jaa, Kina Muren, skitbra ställe, vid odenplan :) Nu ikväll vet jag inte vad som händer, vi kanske ska få se en del av Planet Earth :)

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer men, vi får se :) Jag ska iaf ut och springa kl. 9! Wish me luck! <3

Kommentarer
Postat av: petra

MEN!?! Sushi m avocado som e så hiiiimla gott! Inge lax lr sånt slaffs utan bara god avoocado o himmelskt gott ris......MUMS!

2009-07-02 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0