No time.

Hehe jag har kommit efter lite (a) Iaf sitter här hos Ella nu och väntar på att få MAAAT!
Födelsedagen va najs, massa släkt kom och sådär ;) Sen på måndagen åkte vi hem, fett skönt att komma hem! Sen gjorde jag inte mycket på kvällen än att bara va med pappa och Lea som jag saknat så mycket! <3 Fick även presenter (mest cash hihi) På tisdagen drog pappa upp mig i sängen vid 9 för vi skulle tydligen springa.. Gick åt helvete, orkade ingenting. Sen blev det städning och sådär. Sen kom farfar, Katharina och mormor :) God mat och god tårta som pappa hade bakat :) Ännu mer cash :) Igår shoppade jag med Ellaaa. Handlade rätt mycket hihi (a) SKOR :D Och lite till, najs najs. Hon kom hem till mig och vi titta på film, mys. Idag gick det bättre med rundan, var mer peppad. Fast ändå sämre än för några veckor sen.. Sen hämtade mamma mig och så hämtade vi Ella och åkte till Sydpoolen! Fett kul, och Jonte är faan galen haha! Simmade några längder också, och det är jue alltid bra. Nu ska vi typ äta och sen sticka ut! Ska försöka skriva imorrn eller ikväll, vi hörs :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0