Little bit longer.

Dagen igår va helt underbar! Så skönt att träffa Issah igen, och Öze också såklart. Sen får man inte glömma Ella, men henne har jag träffat typ hela sommarlovet :P Iaf, vi bytte upp oss (haha) Vi brukade alltid sitta på Donken förut med nu blev det café. "Lite finare, lite bättre" hahahaha faan va vi höll på igår. Snackade skit och skvaller om allt möjligt. Sen kollade vi kläder och smink och sådär som vi brukar göra. Sen kom jag till himlen (typ) Vi gick in på Deichmann (skobutik) där dom hade massa fina sneakers till bra priser så man kan köpa många (a) Sen åkte Issah hem, Ella och Öze följde med mig hem. Vi gjorde varma mackor, mums! Sen va Öze tvungen att gå, Ella stannade. Vi (eller jaa, jag) lekte i ps, sen kolla vi på Monsters Inc. Haha fett kul film. Sen gick Ella. Tack för dagen allihopa ♥

Idag ska jag bara städa och tvätta -,- Åker jue på måndag så måste ha rena kläder you know. Nu ska jag nog käka frukost! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: öze

tack sjäällllvvv<<<333

2009-07-10 @ 12:07:01
Postat av: Ella

Tack själv gumman <33

2009-07-18 @ 05:00:51
URL: http://electrobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0