Lalaland.

Nämen godmorgon!

Okej, ganska töntig inledning på ett blogginlägg men what ever!
Filmen igår va ganska bra. Jag har inte läst böckerna men jag visste ändå vad som skulle hända i slutet (tänker inte skriva det här om ni tror det för då kanske jag förstör för någon :o!) Och trevligt sällskap också :) Hahah på ett ställe i filmen händer det en läskig grej och typ hela salongen hoppar till. Jag hoppar inte så mycket, Marcus hoppar högre, Sven hoppar typ en halvmeter upp i luften och sen känner man hur han landar HAHA! Det va så jävla kul, för han är så himla lättskrämd.

Idag ska jag bara softa hemma. Igår sa Conny nåt om att han och Karkki kanske skulle vara här. Ehm ja, alla vet nog vad jag tycker om det. *suck* Fast sen ikväll ska jag och Lea iväg till Petra och Caz och ha trevligt så det blir näääjs. Nu ska jag nog starta The Sims eller nåt. Tjingeling! ♥
(Okej också jäkligt töntigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0