I miss you, honestly.

Kvällen har bestått av Sommarkrysset i soffan med mamma och sms med Lea :) <3
Jag tycker det är rätt coolt. Liksom hur många sitter och smsar med sin mamma (hon är som en mor för mig om nån missat det) om problem man har i vardagen osv? Inte många tror jag. Det är så skönt, vi pratar inte så ofta hemma om problem, eftersom det alltid är nåt som händer. Men ofta när jag inte är hemma smsar vi, om allt möjligt. Som en otroligt mogen kompis, som kan se saker ur ett annat perspektiv än personer i min ålder kan göra. Det är så skönt. Jag håller inte alltid med vad hon tycker, men man kan iaf diskutera om saker. Very nice :)
Kan alltid smsa dig, tack för att du finns <3

Iaf, det var inte det inlägget skulle handla om egentligen. Fast det glömde jag bort hahaha xD Aja, skriver väl sen när jag kommit på det (a) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0