Help me.

Jag vill ite bli känd eller nåt av min blogg. Absolut inte. Men jag skulle inte ha något emot att ha fler läsare. Men hur gör man? Hur får man en blogg att bli intressant, att bli kul att läsa? Förslag?

Imorrn åker man till Leksand. Tror att det kommer bli riktigt kul! Idag va vi hos Sven, det va riktigt kul att träffa honom och Marcus. Det va skiiitlängesen jag träffade Marcus! Men det va kul :) Ska inte stanna uppe så länge idag eftersom vi ska åka 6.30 imorrn.. Aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva men. Skriver väl när jag kommer tillbaka. Ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

typ lägg in en länk på FB och gör lite reklam för den

2009-07-29 @ 21:56:36
Postat av: Nilufer

Vem har vi här ???? =D heeeeeeeeeeej hur mår du <33

2009-07-30 @ 00:48:38
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0