Tankar som kommer tillbaka gång på gång.

Jag vet inte varför jag gjorde det. Jag vet att det är helt fel. Men skuldkänslorna var för stora. Men jag kunde inte göra det. Jag försökte, men det gick inte. Jag började träna istället, det fick mig att må lite bättre. Jag vet inte varför jag började läsa om det, men jag gjorde det. Jag vet inte vad jag ska tycka. Förut tyckte jag att det var helt sjukt, men nu..




Jag vill att folk ska märka. Märka att allt inte är som det ska.


Nackdelen är att det finns människor jag inte kan lura, inte kan dölja nåt för. Men det kanske ändå är bra...

Iaf, jag åkte inte till pappa idag eftersom mammas bil fortfarande inte funkar som den ska.. Jag åker dit imorrn istället. Ska försöka att gå och lägga mig innan 2 och gå upp 10 så jag börjar vända på dygnet och inte sover hela dan. Plus att Conny ville åka härifrån innan 13 så.. Nu ska jag sluta tänka så mycket och fortsätta att kolla på Ghost Whisperer :)
Vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0