Dans är bäst ;)

Det publiserades aldrig igår -,-

Dagen började segt. Orkade ingenting. Ville inte gå upp. Mådde inge bra. Men efter lunch och en semla (TJOCKIS!) blev det bättre, flummade som faan med Karkki och Robin xD Sen tråkigt PH och sen hem och äta. Sen till dagens höjdpunkt: Dansen :) Nu har vi en svårare koreografi, men det blir en utmaning :) Sen det allra roligaste, när jag skulle gå så sa Gabbe (danslärare):
-Har du gått på street förut?
-Nej inte alls.
-Inte nån dans alls?
-När jag va väldigt liten bara.
-Driver du?
-Nej :P
-Du är grymt duktig! Du får mig att vilja lära er lite svårare och grymmare grejer.
-Vad glad jag blir!
-Men seriöst du är skitduktig. Du har verkligen talang!
-Tack :)
Jaa sen prata vi lite till men asså jag kunde inte sluta le :D Sen när jag kom hem.. Så berättade jag allt och hur kul de va, så säger pappa och Conny typ men han säger jue bara så. Jävla glädjedödare.. Men sen började Lea fråga om det och sådär och då blev jag glad igen :) Nu har jag bara väldigt ont i ryggen, som jag hade förut också. Men när jag dansade märkte jag det inte, det va så kul :) Anneli lycklig när hon dansar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0