Träning är bättre.

Hejsan Hoppsan Lillebror som Karlsson på taket sa.
Idag har jag gått på mysig promenad med Karkki i 2 timmar :O Jag har nog aldrig gått så länge. Det var lite kallt men man blev varm när man gick :) Sen gick vi hem till henne, käka och tränade lite på Wii Balance Board :) Så kul och man tränar verkligen :O Nåt jag också vill ha (a) Iaf, sen va jag tvungen att gå hem men alla följde med mig hem och sen gick dom hem till sig :) Sen satt jag och kolla lite på tv och nu sitter jag här. Ska nog gå ner och ta en kopp te så jag slipper va så hungrig.. Iaf imorrn ska jag med Karkki till stan och kolla vart faan dom har gjort av min telefon som jag lämnade in i början av november.. Det brukar ta typ en vecka för dom att fixa.. Så jag hoppas att den är klart. Sen slipper jag skolan på torsdag för att jag ska ta ultraljud på mitt knä (a) Sen på fredag är de skola igen.. Men aja, alla andra går imorrn eller på torsdag så lucky me (a)



Ge mig? Nu?

Kommentarer
Postat av: karkki

Bebis i knät? (A)

2009-01-06 @ 21:07:41
URL: http://karkkiericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0