Tisdag

Skit. Skit. Skit.

Allt jag har att säga om morgonen. Ville bort. Ville inte hem, men bort.
På eftermiddagen gjorde jag inte mycke, satt i musiken och gjorde ingenting, övade bara lite koreografi. Sen engelska NP på låtsas, de gick dåligt. Hur faan ska jag lyckas med att få MVG..? Bara i mina drömmar..
Sen skolkade jag, Ella och Robin från läsningen, pallade inte. Sen idrott, de gick väl ganska bra, jag gjorde mål (a) Vi spela handboll. Sen till Abra Kadabra och hämta min tröja som jag glömde där igår. Och sen hem.
Är helt slut. Och ont som i helvete i ryggen..

Idag ska jag tvätta och försöka plugga engelska. Eller kolla gymnasium. Jag måste skriva ut papper för att kunna plugga. Det blir nog kolla gymnasium. Jag får plugga på torsdag eller nåt.

Jag måste välja snart.
Fan. Fan. Fan. Vill inte. Orkar inte.

Jävla idiot. Orkar inte se ditt fula tryne lägre.
Orkar inte känna doften av din andedräkt efter att ha slickat för mycket röv.

DAAAAAAAAAAAAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0