Tankar..

Jag skriver alltid skitkorta inlägg, jag hatar det. Det är som att jag inte har något att säga.. Men jag har det. Så det här är ny ett försök att skriva ett lite längre inlägg:

Jag pratade med Conny hur mycket han stör sig på hans kompis. Jag frågade då varför han störde sig så mycket och brydde sig om det. Han gav mig ett svar som fick mig att tänka: du gör jue de, hela tiden.
Och det är sant. Det är smärtsamt att höra, men det är sant. Jag stör mig på personer hela tiden, letar fel för att jag på nåt sätt ska tycka att jag är lite bättre än dom, men det funkar jue ändå inte. Men ändå så fortsätter jag att störa mig. Det kan vara beteende, utseende, vad som helst. Men det stör mig. Ibland så det gör riktigt ont. Ont på riktigt.
Har det hänt er nångång?

Okey de här blev typ skitkort. Faan jag är sämst på att blogga. Jag kanske borde sluta. Ingen läser ändå så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0