Sjuk?

Mår inte speciellt bra idag. Sov ganska länge, och var ändå helt slut. Gick upp och tittade lite tv, åt och sen kom pappa hem. Vi sjöng för honom och fikade och så. Sen gick jag upp för jag kände mig konstigt yr.. Så jag la mig och sen somnade jag. Efter typ 2 timmar kom Lea in och undrade vad som hade hänt. Men sen sov jag vidare en stund till, sen kunde jag inte sova mer. Åt även fast jag inte ville. Sen har jag bara legat i soffan och mått bajs. Nu ska jag nog stänga av och kolla vidare på Emil. Nej jag sitter kvar och kollar på Ellos (a)
Tack för att du står ut me mig Honey <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid <3

2009-01-10 @ 21:06:37
URL: http://karkkiericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0