Sjuk? Jag?

Sorry jag trodde att jag hade bloggat igår kväll men icke sa nicke!
Iaf igår hände inget speciellt. Satt bara med Jonte som är sjuk stackarn :( Jag håller nog också på att bli de suck -,- Vill inte, inte nu. Nu när jag faktiskt kommit igång med plugget! Nu låter jag som värsta plugghästen men jag måste de den här terminen. För tänk hur bra jag kommer få det om jag bara lägger ner lite tid och energi nu. De är så jag måste tänka för att orka. Sen känns det jue väldigt bra när man väl gjort nåt.
Idag ska jag nog träffa Karkki :) Så nu tror jag att jag ska duscha och fortsätta kolla Råttatoullie (stavning?) med Jonte :)
Jag kanske imorrn, om jag har tid, imorrn ska jag jue på dans :D:D Åh jag är så glad, hoppas att de är kul och att de inte är massa idioter där ;) Aja nu måste jag sluta! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0