Oj oj oj vad dålig jag är på att blogga :O

Japp då har skolan börjat på riktigt. Jag pluggar mycket i skolan, och även hemma, men jag anstränger mig inte speciellt mycket för att det ska bli så, och det är skönt. Jag behöver bara tänka så och sen kör jag tills de är klart, GREAT! :D
Iaf, idag hade vi dans på idrotten. De va danslärare från Abra Kadabra där och lärde oss lite street, ragga/dancehall och sen fick vi se en show med några tjejer. Så grymt duktiga :O Och jag har velat börja dansa länge, så jag frågada pappa och på måndag ska jag börja dansa :D:D Asså ni fattar inte hur jävla glad jag är :D Men nu har jag träningsvärk lite överallt dels efter mitt superkorta träningspass i morse och sen dansen :) Men träningsvärk är skönt, då vet man att man gjort nytta :)
Nu ska jag fortsätta att titta på Top Model och dricka mitt te :) Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0