Jahapp, ett inlägg blev det då!

Jahapp. Jag har inte bloggat på några dar nu, men det har hänt lite så jag har inte haft tid.

I onsdags hämtade jag telefonen :D De va nån idior som inte hade rapporterat den klart så jag kunde fått den tidigare -,- Igår hade jag möte med mamma, sen åkte jag till Skäris och mötte Karkki som va supersnäll och följde med mig till röntgen. Faan va nervös jag va, hatar läkare.. Iaf, sen röntgade dom, och sen åkte vi hem till henne :) Drack massor med te (a) och tittade film och tv. Sen stack jag till skolan för utvecklingssamtal. De gick väl bra. Jag ska börja prata mer i skolan, ofta de kommer hända.. Men nu ska jag va positiv! Sen åkte vi till vad jag kallar stan, kungsholmen och tittade på Mikael Elias på öppet hus. Skittrevlig och bra skola, där vill jag gå! Men då måste jag plugga.. Den sista som kom in förra året hade 285.. Nu har jag 280.. Så för att va säker på att komma in borde jag ha över 300. Men jag kommer få stöd av familjen, Karkki och förhoppningsvis fler så det kommer förhoppningsvis gå bra :) Men visst känns det motigt.. 
Idag va det första dan i skolan, sääämst -,- Gjorde absolut ingenting, det är väl den sista dagen jag kan göra det, göra ingenting. Sen slutade jag iaf vid elva, vi sjöng för Camilo som fyller 16 år idag :D Sen gick vi till McDonalds och hängde där, fast jag ville inte äta. Sen gick vi ut och köpte present till pappa, vi gick till Espresso House och dom hade älskade Chai Latte (a) Sen satt vi där ett bra tag och sen tog jag me Karkki hem :D Vi skattade lika mycket som vanligt, och strömmen gick :O Och vi skatta lite till (a) Sen följde jag henne en bit hem och nu sitter jag här och skriver :)


Har inte ätit så mycket senaste veckan. Enligt Karkki mycke mindre. Jag tycker bara att det är lite mindre. Men jaa, du behöver inte oroa dig, jag kommer inte sluta äta. Jag har redan fått massa pikar från Lea. Så oroa dig inte <3

Jag är bara inte hungrig.

Imorrn fyller min Älskade Pappa år <3 Fast stackarn kommer jobba.. Men han kommer hem på eftermiddan så då ska vi fira :D Nu tittar jag på Let's Dance och ska göra mig en kopp te :) Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0