Ingen fråga längre.

Ja, nu är jag verkligen sjuk. Jag träffade inte Karkki för jag vill inte ta risken att må ännu sämre. Men de blev sämre även fast jag bara va hemma. Nu hostar jag, har typ feber, mensvärk, illamående och hela paketet. Sämst. Men jag måste gå i skolan imorrn, för jag har dans, och det känns lite fult att va borta första gången. Går jag inte i skolan så blir det ingen dans. Så jag kommer proppa i mig värktabletter och nässpray och hela skiten och släpa mig iväg till skolan imorrn oavsett hur jag mår! Kl.19.30-20 kommer pappa och hämtar mig och Conny så tills dess ska jag ligga i sängen och vila och titta tv. Det behöver jag nu. Hoppas alla andra mår bra, vi hörs kanske imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0