I'M BACK!

Well, nu är jag hemma igen efter att i princip ha bott hos Karkki i några dar (a) Åkte dig i onsdags, nyårsafton och vi bastade (så najs det får vi göra oftare!), fixade oss i ordning i typ 2 timmar och dampade runt samtidigt :P Haha vi smällde smällare (hihi typ första gången för mig :O) Tack igen för att jag fick komma älskling, bästa nyåret nånsin <3
Sen dagarna efter har det blivit mycket finska eftersom hennes mormor var där och hon kunde inte svenska, hon förstog lite men kan inte prata, så då blev det enklast för alla att prata finska. Haha det vara bara jag och Karkkis pappa som satt och typ inte fatta nånting xD Hihi iaf det var väldigt trevligt och skitkul att vara där :D Men idag saknade mamma och jonte mig för mycke så jag åkte hem ;) Jonte kom direkt rusande till dörren, jag älskar den ungen <3
Nu sitter jag och kollar på film på fyran och äter popcorn efter att ha misslyckats med den en gång innan.. Det luktar rök i hela lägenheten pga de.. Iaf, vet inte vad som händer imorrn men det händer väl alltid nånting :P Joo jag ska jue till pappa ;) Nu ska jag skriva ett till inlägg till en speciell person <3


2009 - Here I come :D


Kommentarer
Postat av: Karkki

Bäst<3<3

2009-01-03 @ 23:40:13
URL: http://karkkiericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0