Ehm ja, jag är seg..

Jag vet att jag är sämst på det här men jag har liksom inte lika mycket tid till att blogga längre. Jag är social med kompisar, pluggar, är med familjen osv. Men jag tänker inte lägga ner för det, jag vill bara säga att det är därför jag inte skriver :P
Iaf, igår hade jag de skitbra med mina tjejer Karkki och Ella :D Vi dampade i skolan (a) sen så åkte vi till Ella och åt hamster (HAHA!) och sen åkte vi till heron och käka och gick på bio, bröllopsduellen ;) Så jäkla kul, skitbra film att gå med sina bästa tjejkompisar! Och speciellt när man kastar popcorn på varandra hihi :P (a) Sen va vi där ett tag tills Karkki blev hämtad av sin pappa. Jag och Ella åkte hem till henne och jag har även sovit här ;) De va så kul, de måste vi göra om, visst tjejer? :)


Aja nu har Ella vaknat till så nu vet jag inte vad vi kommer göra :P Men jag skriver ikväll och laddar upp bilder på Bdb :D
Vi hörs, PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0