Du är mitt hjärta.

Jag har inte haft tid att blogga. Men nu gör jag det. Har inte mått så bra senaste tiden. Jag orkar knappt med, men jag gör det ändå.

Är man en dålig människa för att man inte vill må bättre? Är jag en dålig människa om jag inte orkar må bättre? Är jag en dålig människa om jag tycker det är bekvämt att må dåligt? Jag vet inte. Det känns så.. Jag vill bara krypa upp i din famn och gråta tills tårarna inte räcker till. Men det känns som att jag inte kan gråta framför dig. Vet inte varför <3 Jag hoppas att det funkar ändå, eller hur? <3

Aja jag pallar inte sitta här och va emo längre, ska prata med Honey ett tag och sen ska jag äta.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: karkki

NEj, nej nej , du e min hjärtat <3

2009-01-22 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0